ilma kaitsva lõuaosata. Sellise kiivriga saab mugavalt juttu ajada või vett juua, aga peamiselt kantakse avatud kiivrit stiili pärast. Turvalisuse huvides tasub seda kiivritüüpi vältida, sest avarii korral on suur võimalus just nägu/lõug ees vastu lenksu või asfalti lennata.
näeb välja nagu kinnine kiiver, aga lõuaosa saab vajadusel üles lükata, näiteks sõidupausi ajal või väga palava ilmaga rahulikult sõites. Avatava lõuaga kiivrit eelistavad tihti need motomehed ja -naised, kes mitmekesi koos reisimas käivad.
väga hea ventilatsiooniga, sest visiiri asemel on prillid, eessõitja pori ja
kiviklibu kaitseks on nokk. Mõeldud peamiselt maastikul kasutamiseks, maanteesõidul puhul on tuule eest liiga vähe kaitset. Ka nokk võib tuule alla võtta ja kiivrit ülespoole suruda.
on hübriid kinnisest kiivrist ja krossikiivrist. Maanteesõidul kaitseb visiir
tuule ja tuulemüra eest, kruusal ja metsas sõites saab visiiri üles lükata ja krossipillid ette
panna. Nokk on osadel mudelitel ka eemaldatav.